Playback speed
undefinedx
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
1

Ο Ρομπέρτο Σπεράντσα, πρώην υπουργός Υγείας της Ιταλίας, αντιμετώπισε εξαγριωμένο πλήθος πολιτών που τραυματίστηκαν από εμβόλια

"Δολοφόνε! Δολοφόνε, δολοφόνε! Πώς κοιτάζεις τα παιδιά σου; Πώς τα κοιτάς κατάματα;"
1
Transcript

No transcript...

*του aussie17*

Ο Roberto Speranza, ο πρώην υπουργός Υγείας της Ιταλίας, αντιμετώπισε έναν πρόβλημα που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο στην Όστια. Σε μια δημόσια εκδήλωση που είχε σκοπό να γιορτάσει το βιβλίο του “Γιατί θα θεραπευτούμε”, ο αέρας αντίθετα γέμισε με κατηγορίες και οργή. "Δολοφόνε!" φώναξε το πλήθος, προκαλώντας το χάος.

Αυτή δεν ήταν απλώς μια ομάδα αντιφρονούντων που έλεγαν τη γνώμη τους. Ήταν η φωνή ενός προδομένου κοινού, που ανέβαινε σε ένταση. Μέσα σε αυτόν τον σάλο, εκείνοι που επηρεάστηκαν άμεσα από την πειραματική γονιδιακή θεραπεία mRNA ήταν σπαραξικάρδιοι:

Έχω χάσει και μέλη της οικογένειάς μου, έχω χάσει τους πάντες, έχω χάσει, έχω χάσει ακόμη και συναδέλφους, τους έχω χάσει και τώρα κάθομαι εδώ, μια σκιά του πρώην εαυτού μου, δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε, νιώθω σαν παιδί. Γιατί δεν μου απαντάτε; Ντροπή σας, ντροπή σας! Δεν είναι σωστό, ντροπή σας! Έχω κάνει χιλιόμετρα για να φτάσω εδώ, να του μιλήσω, και γύρισε τριγύρω και ξέφυγε από την πίσω πόρτα. Δεν έχω ζωή πια, δεν υπάρχει! Γελοίο! Γελοίο! Γελοίο!”,

αφηγήθηκε ένα θύμα με οδύνη.

Ένα άλλο θύμα μοιράστηκε μια ανατριχιαστική στιχομυθία:

"Ξέρεις τι μου είπε; Μου είπε ότι εκμεταλλεύομαι αυτήν την κατάσταση και ότι τώρα θα προκαλέσω πολλούς θανάτους, επειδή οι άνθρωποι θα αρνηθούν να εμβολιαστούν εξαιτίας μου."

Αυτή η κατηγορία, που καταλογίζεται μπροστά στα δεινά, αναδεικνύει το χάσμα μεταξύ των πληγέντων και αυτών που βρίσκονται στην εξουσία.

Προσθέτοντας στις φωνές, η ερώτηση ενός δημοσιογράφου ξεχώρισε μέσα στον θόρυβο, αναζητώντας την αλήθεια μέσα σε ενορχηστρωμένες αφηγήσεις:

"Ήθελα να ρωτήσω αν πιστεύει ότι η σοβαρή ζημιά από το εμβόλιο υπάρχει ή όχι. Θέλω να πω, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μείνει άρρωστοι, πολύ άρρωστοι. Άνθρωποι που δεν κινδύνευαν, οι υγιείς, εννοώ τα παιδιά, γιατί έκανε τα παιδιά να εμβολιαστούν κατά της COVID-19;"

Μέσα στο χάος, οι κραυγές αντήχησαν:

"Δολοφόνε! Δολοφόνε! Δολοφόνε! Δολοφόνε! Δολοφόνε, δολοφόνε! Πώς κοιτάζεις τα παιδιά σου; Πώς τα κοιτάς κατάματα;"

Δεν ήταν απλώς μια έκκληση για λογοδοσία, ήταν μια βαθιά οργή που βράζει, που δεν περιορίζεται μόνο σε εκείνη τη στιγμή, αλλά εξαπλώνεται και εντείνεται σε όλο τον κόσμο. Η κατακραυγή στην Όστια σηματοδοτεί μια κλιμάκωση, μια ευρύτερη και πιο έντονη πυρκαγιά οργής εναντίον των κυβερνητικών στελεχών που τους πρόδωσαν, ενώ αποκόμισαν τεράστια κέρδη για τη φαρμακοβιομηχανία.

Πηγή βίντεο εδώ και εδώ.

0minus_Prime: Λέτε να χτυπήσουν κάποια στιγμή οι... καμπάνες και για τον δικό μας πρώην Υπουργό Υγείας, κο. Θάνο Πλεύρη; Τι λέτε;

Share

1 Comment
Critical Thinking
Critical Thinking - The Podcast
Ενδιαφέροντα νέα και άρθρα για ανθρώπους με κριτική σκέψη, ικανούς να ξεχωρίσουν την αλήθεια από την προπαγάνδα...
Listen on
Substack App
RSS Feed
Appears in episode
0minus Prime
Recent Episodes